۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۸۳۸۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بصیرت و تعهد لازمه موفقیت در برابر دشمنان است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه داشتن آگاهی، بصیرت و انگیزه لازم برای انجام تعهدات در موفقیت برابر دشمن ضروری است، گفت: اگر جامعه‌ای از آگاهی و بصیرت لازم برخوردار نباشد به طور قطع با شکست مواجه می‌شود.
حجت الاسلام عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: در شرایط کنونی باید آمادگی دفاعی خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل می‌تواند تهاجمات را دفن کند و این ارزشمند است، گفت: تهاجم و ایجاد جنگ نظامی یکی از تجاوزاتی است که دشمنان انجام می‌دهند اما تهاجم‌های دیگری نیز وجود دارد که بی صدا یک ملت را با شکست مواجه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه داشتن آگاهی، بصیرت و انگیزه لازم برای انجام تعهدات در موفقیت برابر دشمن ضروری است، افزود: اگر جامعه‌ای از آگاهی و بصیرت لازم برخوردار نباشد به طور قطع با شکست روبرو می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همچنین ملتی شاید دارای بصیرت و آگاهی باشد اما آن انگیزه کافی و لازم را برای انجام تعهدات ندارد از این رو باز هم در مقابل دشمن به موفقیت نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه امکان وقوع فتنه‌های مختلف هر روز در هر مکانی است از این رو باید آمادگی خود را همیشه حفظ کنیم، ادامه داد: خداوند متعال نسخه دین برای پیاده کردن عدل را در اختیار انسان‌ها قرار داده تا از آن‌ استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره سخن از ساقط شدن نظام اسلامی گفته است اما امروز 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات