۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۸۴۰۷۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: آمریکا با جنگ تمام عیار رسانه ای، روانی و عملیاتی و تحریم اقتصادی و تهدید درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن ملت ایران از اهداف پیش روی خود است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران که در آستانه فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ترتیب یافت، اظهار داشت: امسال با توجه به تهدیدهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا؛ مراسم راهپیمایی 13 آبان بسیار متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تظاهرات مردم تبریز فردا یکشنبه از ساعت 9:30 از محلات مختلف آغاز و به سمت سه راهی مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) منتهی خواهد شد؛ ضمن این‌که ساعت 10 صبح با اجرای برنامه های مختلف و متنوع و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و قرائت قطعنامه سراسری پایان بخش مراسم خواهد بود.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که آمریکا به عنوان دشمن درجه یک ملت و نظام جمهوری اسلامی با جنگ تمام عیار رسانه ای، روانی و عملیاتی و تحریم اقتصادی و تهدید درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن ملت ایران از اهداف پیش روی خود است، یادآور شد: تفرقه میان ملت و حاکمیت از دیگر اهداف دشمنان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: استکبار جهانی ادعا می کند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را از زبان ملت ایران قطع و چهلمین سال انقلاب اسلامی را در کام ملت ایران تلخ خواهد کرد؛ غافل از این‌که این شعار با آرمان انقلابی ملت ایران گره خورده است.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم ایران در مقابل نقشه های شوم دشمنان، یادآوری کرد: مردم ایران در روزهای اخیر با خلق حماسه های بی نظیری همچون تاسوعا و عاشورای حسینی، برگزاری رزمایش چند صد هزار نفری بسیجیان و اجتماع عظیم میلیونی اربعین، عشق و ارادت خود به اسلام و انقلاب را نشان داده‌اند؛ به یقین 13 آبان امسال نیز با افتخار به گذشته و امید به آینده شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل" سر خواهند داد.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: تظاهرات 13 آبان متعلق به همه اقشار جامعه است، بنابر این مردم ایران به خصوص آذربایجان شرقی و تبریز برای خنثی کردن توطئه های دشمن و بی اثر کردن تحریم های ظالمانه، باشکوه تر و پرشورتر از سال های قبل در این تظاهرات شرکت خواهند کرد و بار دیگر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را مأیوس می کنند.

وی با اشاره به این‌که یوم الله 13 آبان و تظاهرات این روز مهم نه به قشر خاص دانش آموز و دانشجو، بلکه به تمام اقشار جامعه متعلق است، تصریح کرد: 13 آبان یکی از روزهای استثنایی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در این روز تاریخی، طنین استکبارستیزی ملت انقلابی ایران به گوش جهانیان خواهد رسید./935/پ203/ب1

ارسال نظرات