۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۸۴۴۱۷
رفیقدوست:

ولایت‌پذیری مهمترین ویژگی مرحوم عسگراولادی بود

رفیقدوست مرحوم عسگراولادی را در فضائل اخلاقی نمونه و در کمک و خدمت به مردم بی نظیر بیان کرد و گفت: ولایت‌پذیری را می‌توان مهمترین شاخصه آن مرحوم بیان کرد.
رفیقدوست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رفیقدوست رییس هیات امنای حزب موتلفه اسلامی ، دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت پنجمین سال رحلت مرحوم «حبیب‌الله عسگراولادی» که در موسسه شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد، گفت: مرحوم عسگراولادی دلبستگی به دنیا نداشت.

وی افزود: وی در فضائل اخلاقی نمونه و در کمک و خدمت به مردم بی نظیر بود، ولایت‌پذیری را می‌توان مهمترین شاخصه آن مرحوم بیان کرد.

رییس هیات امنای حزب موتلفه اسلامی  بیان داشت: امام در مدح مرحوم عسگر اولادی مطالب بسیاری بیان فرمودند و به وی در کمیته امداد امام خمینی(ره) اختیارات ویژه‌ای داده بودند که همه آنها بیانگر اعتماد امام به آن مرحوم بود.

رفیقدوست درباره دقت مرحوم عسگراولادی در خرج کردن وجوهات، گفت: وی در خرج کردن وجوهات بسیار دقیق بود و هرگز به خود اجازه نمی‌داد از وجوهات برای اهداف و مقاصد شخصی بهره ببرد.

وی با بیان اینکه فقدان آن ابرمرد هرگز جبران نخواهد شد، بیان داشت: بارها شده بود که بنده و حاج آقا توسلی و حاج آقا امانی را صدا می‌کرد و می‌گفت بروید سراغ فلان شخص و به صورت مخفی مشکل او را حل کنید اما مراقب باشید که متوجه کمک شما نشود.

این فعال سیاسی مرحوم عسگراولادی را فردی ساده زیست دانست و خاطرنشان کرد: با این حال که میلیاردها تومان پول برای کارهای خیر به آن مرحوم داده می‌شد اما منزلش هدیه برادرش بود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات