۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۸۵۳۰۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مدیریت جهادی زیربنای توسعه کشور در عرصه‌های مختلف است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امروز مدیریت جهادی مبتنی بر برنامه‌ریزی و عملکرد اصولی زیربنای پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها است؛ ازاین‌رو مدیران ما نباید به عمل روزمره و روتین راضی باشند.
سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تبریک اعیاد خجسته ربیع و قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان، حضور کم‌نظیر مردم در این راهپیمایی را جواب دندان‌شکنی به زیاده‌خواهی استکبار جهانی دانست.

وی افزود: تلاش‌های نهادها و سازمان‌ها و اصحاب خبر و رسانه به‌ویژه عملکرد خوب صداوسیما باعث شد تا مراسم راهپیمایی بجنورد زودتر از برخی استان‌ها روی آنتن شبکه‌های ملی برود.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه رشد بیش از 20 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان در سراسر استان را نشان از درایت و پای‌کار بودن مردم دانست که در سخت‌ترین شرایط سنگر را خالی نمی‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه با تشریح اهداف ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: نهادها و سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید از تمام ظرفیت و توان خود در پیشبرد اهداف ستاد چهلمین سالگرد استفاده کنند و امید افزایی و افتخار به گذشته را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه 14 کارگروه در زیرمجموعه ستاد فعالیت دارند افزود: در راستای هم‌افزایی هرچه بیشتر و دیده شدن زحمات و تلاش‌های کارگروه‌ها و نهادها در ستاد چهلمین سالگرد، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت و ارزیابی با خلاقیت استان خراسان شمالی تشکل شده و فعالیت خود را تحت این ستاد خواهد داشت.

وی تلاش شبانه‌روزی و مداوم دستگاه‌ها منهای تفکر جهادی و قلبی را ابتر برشمرد و گفت: امروز مدیریت جهادی مبتنی بر برنامه‌ریزی و عملکرد اصولی زیربنای پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها است؛ ازاین‌رو مدیران ما نباید به عمل روزمره و روتین راضی باشند.

حجت‌الاسلام سالاری از دستگاه‌های عضو ستاد خواست تا با احصای برنامه‌های شاخص و مهم صداوسیما را در برنامه‌سازی و تبیین دستاوردهای امیدآفرین نظام مقدس یاری کنند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات