۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۸۵۵۱۴
حجت الاسلام والمسلمین لک‌زایی مطرح کرد؛

ارتقای همه جانبه المصطفی در زمان مدیریت آیت الله اعرافی

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در زمان مدیریت آیت الله اعرافی ارتقای همه جانبه‌ای برای جامعه المصطفی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی، معنوی و پرورشی رقم خورد.
حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی

حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی آیت الله اعرافی در جامعه المصطفی العالمیه، اظهار داشت: مهم ترین ویژگی مدیریتی آیت الله اعرافی در جامعه المصطفی را می‌توان مدیریت روبه پیشرفت عنوان کرد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تأکید بر این‌که آیت الله اعرافی به صورت پیوسته و سال به سال در حال پیشرفت بودند، بیان کرد: در زمان مدیریت وی ارتقای همه جانبه‌ای برای جامعه المصطفی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی، معنوی و پرورشی رقم خورده است که شایسته تقدیر می‌باشد.

وی همچنین به فعالیت های بین‌المللی جامعه‌المصطفی در زمان مدیریت آیت الله اعرافی اشاره و خاطرنشان کرد: در ابعاد بین‌المللی و توسعه طلاب نیز به جهات کمی و کیفی پیشرفت‌ها و حرکات خوبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین لک‌زایی در ادامه با اشاره به اولویت‌هایی که می بایست رییس جدید جامعه‌المصطفی العالمیه به آنها توجه کند، بیان کرد: به نظر در مدیریت جدید نیز همچنان باید ارتقای کیفی المصطفی مورد توجه قرار گیرد.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: منظور از ارتقای کیفی، پرداختن و افزایش کیفیت و کارایی اعضای هیأت علمی و دیگر شاخصه‌های کیفی است که یکی از اولویت‌های مهم برای مدیریت جدید می‌باشد./876/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات