۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۸۶۱۴۷
آیت الله طبسی:

انقلاب اسلامی در برابر جبهه ابلیس قرار دارد

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از علما و فرهیختگان در کشور سکاندار علوم شیعه هستند، گفت: تشیع، مذهب، دین و اسلام ما در برابر جبهه ابلیس قرار دارد.
طبسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، آیت الله نجم‌الدین طبسی، استاد حوزه علمیه قم صبح امروز در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز  آل سعود، آمریکا و انگلیس، شبکه‌های ماهواره‌ای را تامین و همواره علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند.

وی با بیان اینکه علما و بزرگان نقش بسزایی در انقلاب اسلامی دارند، گفت: امروز بیش از یک هزار سال از غیبت امام زمان(عج) می‌گذرد نه تنها شیعه تضعیف نشده بلکه تقویت شده که این به برکت علما و بزرگان است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از علما و فرهیختگان در کشور سکاندار علوم شیعه هستند، افزود: تشیع، مذهب، دین و اسلام ما در برابر جبهه ابلیس قرار دارد.

آیت الله طبسی با بیان اینکه همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا، شیطان بزرگ است، تصریح کرد: دشمنان بیش از 75 میلیارد دلار هزینه کردند تا جلوی مکتب اهل بیت(ع) را بگیرند اما ناکام ماندند.

وی ادامه داد: امروز با مقاومت مدافعان حرم در منطقه، داعش در منطقه با شکست رو به رو شد و بینی آن‌ها به خاک مالیده شده است و اگر مدافعان حرم نبودند باید در کشور با داعش می‌جنگیدیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان در منطقه به بدترین شکل ممکن جنایت انجام می‌دهند و مردم را قتل عام می‌کنند در حالی که با حیوان هم اینگونه برخورد نمی‌کنند.

آیت الله طبسی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از رهبری آگاه، دلسوز، دوراندیش و شجاع برخوردار است که تمام موضوعات را با دقت رصد می‌کنند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات