۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۸۶۲۸۰
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان:

دولت از ظرفیت های بسیج برای حل مشکلات استفاده کند

سردار سپهر با تأکید بر این که از مسؤولان و دولت درخواست داریم از ظرفیت های بسیج استفاده کنند، گفت: بسیج در عرصه های خدمت رسانی، فرهنگی و دفاعی آماده خدمت به نظام اسلامی است.
سردار سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، با تأکید بر این که از مسؤولان و دولت درخواست داریم از ظرفیت های بسیج استفاده کنند، گفت: البته در این باره تفاهمنامه هایی امضا شده است اما باید بیشتر از گذشته باشد.

وی بسیج و بسیجیان را تابع دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: بسیج در عرصه های خدمت رسانی، فرهنگی و دفاعی آماده خدمت به نظام اسلامی است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان به بعد الگو شدن بسیج در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج برای ادامه حرکت رو به جلوی خود و دفاع از کشور و وظایف انقلابی نیازمند حمایت مسؤولان است.

سردار سپهر مدیریت جهادی را از ویژگی های بسیج دانست و ابراز کرد: بسیج با حرکت های جهادی بن بست نمی شناسد و برای حل مشکلات کشور آماده کمک به دولت و نظام اسلامی است.

وی با بیان این که شکست دربرابر دشمن معنا ندارد و ما اهل مقاومت هستیم، افزود: بسیج هر لحظه لازم باشد مقابل دشمن خواهد ایستاد و توفیقات بزرگ جهانی و انقلابی را تکرار می کنیم چون ما از تهدید و تحریم ترسی نداریم.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان الگوگیری از فرهنگ بسیجی را سبب پیروزی های مقاومت اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین خواند و گفت: بسیج دربرابر جریان های تکفیری، صهیونیسم بین الملل و آمریکای جنایتکار می ایستد و از انقلاب اسلامی دفاع می کند.

سردار سپهر با بیان این که بسیج با امام و رهبری عهد بسته است تا در انجام رسالت و وظایف از پای ننشیند، ابراز کرد: بسیج به وعده های الهی ایمان دارد و بر اساس آیات قرآن مقاومت و ایستادگی را رمز پیروزی در برابر دشمنان می داند./927/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات