۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۸۶۵۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بسیج طلاب و روحانیان در خط قدم جنگ نرم قرار دارد

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر نقش حوزه های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: بسیج طلاب و روحانیان در خط قدم جنگ نرم قرار دارد.
حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که تفکر بسیج نه تنها در ایران اسلامی بلکه دیگر کشورهای منطقه نیز نهادینه شده است، اظهار داشت: این تفکر قرآنی مانع از تحقق نقشه های شوم دشمنان اسلام شده است.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی با تفکر بسیجی در برابر تهدیدها، تحریم‌ها و یاوه گویی های نظام استکباری؛ مقتدرانه ایستاده است، افزود:  امام راحل با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین که بر گرفته از مفاهیم قرآنی بوده است، نشان داد که اگر وحدت و همدلی داشته باشیم، دشمنان کاری از پیش نخواهد برد.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که تمام اقشار بسیج در برهه های مختلف تاریخی نقشی ارزشمند ایفا کرده‌اند، افزود: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با جنگ فرهنگی و اقتصادی برای براندازی انقلاب ملت ایران وارد میدان شده اند، بسیج طلاب و روحانیان در خط قدم جنگ نرم قرار دارد.

وی با تأکید بر نقش حوزه های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن گفت: خوشبختانه مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان مراغه طی سال‌های گذشته به برکت حضور و فعالیت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری فعال‌تر شده‌اند که جا دارد از این ظرفیت برای نقش آفرینی روحانیت در عرصه های فرهنگی بهره جوئیم.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که  به برکت تفکر بسیجی، مردم ایران نسبت به تهدیدهای دشمن بی اعتنا بوده و همین امر موجب خشم دشمنان است، گفت: تجربه نشان داده هرگاه اندیشه و تفکر بسیج در عرصه های مختلف حضوری فعالانه داشته است، دشمنان اهداف شوم خود را شکست خورده ارزیابی کرده اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با اشاره به الگوبرداری از بسیج در دیگر کشورهای اسلامی گفت: اگر امروز شاهد موفقیت بسیج مردمی عراق، انصارالله یمن، مجاهدان سوری علیه تروریست های تکفیری و سلفی و سعودی هستیم، نشان از آن دارد که تفکر بسیج در سراسر جهان گسترش یافته است./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات