۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۸۶۷۰۴
با حکم حجت الاسلام والمسلمین عباسی؛

حجت الاسلام جزایری معاون آموزش المصطفی شد

حجت الاسلام والمسلمین عباسی طی حکمی حجت الاسلام سیدحمید جزایری را به عنوان معاون آموزش جامعه المصطفی منصوب کرد.
معارفه معاون آموزش المصطفی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه طی حکمی حجت الاسلام سیدحمید جزایری را به عنوان معاون آموزش جامعه المصطفی منصوب کرد.

متن حکم رئیس جامعة المصطفی العالمیة بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای دکتر سید حمید جزایری(زید توفیقه)

با سلام و تحیت؛

با استعانت از خداوند متعال، نظر به شایستگی‌های علمی و اخلاقی و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «معاون آموزشی المصطفی» منصوب می‌شوید.

لازم می‌دانم بر پیگیری مأموریت‌های مهم این معاونت از جمله پذیرش ضابطه‌مند و نخبه‌گرا و سنجش و آزمون‌های علمی و کارشناسی شده تا برنامه‌ریزی روزآمد آموزشی و ساماندهی مراکز و واحدهای صفی آموزشی و انتظام‌بخشی امور تحصیلی هم‌چون صدور شناسه‌ها و مدارک و گواهینامه‌ها و تنظیم مقررات و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و نظارت بر فرایندهای آموزشی صف داخل و خارج و سامان‌بخشی به امور اساتید و گروه‌های علمی تأکید کنم.

به یقین اجرایی‌سازی طرح تحول آموزشی المصطفی که محصول کارشناسی‌ها و تأملات چندین ساله جمع زیادی از اساتید و مدیران و فضلای المصطفی است به‌عنوان مهمترین مأموریت کنونی این معاونت مدنظر خواهد بود.

در همین جا بر بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسی اعضای محترم هیئت علمی و اساتید گرانقدر و مدیران و کارشناسان مجرب آن معاونت به‌عنوان یک راهبرد اساسی تأکید می‌‌شود.

توفیق و تأیید شما را در این مسئولیت مهم از خدای بزرگ مسألت دارم.

علی عباسی

رئیس جامعة المصطفی العالمیة

/1324/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات