۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۸۶۷۴۵
فرمانده سپاه امام رضا:

مبارزه، قابل‌ مذاکره نیست

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان این که مبارزه قابل‌مذاکره نیست، گفت: در شرایط فعلی در مواجه با دولت قلدر آمریکا باید به موضوع دقیق و عمیق نگاه کرد و با اندیشه بسیج و حضور مردم درصحنه مسیر روشن و حرکت روبه‌جلو خواهیم داشت.
سردار نظری 
فرمانده سپاه امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار سرتیپ پاسدار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) عصر امروز در هفته گرامیداشت بسیج در همایش بسیجیان دانشجوی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری گفت: قدرت بر پایه مردم استوار و متصل به مردم عمل می‌کند.

وی افزود: نهضت اسلامی و حرکت انقلاب از سوی حضرت امام خمینی(ره) بر همین اعتقاد مدیریت و هدایت شد امام راحل بدون داشتن هرگونه وابستگی قدرت و امکاناتی با تکیه‌بر مردم حرکت خود را آغاز کرد البته احزاب و اشخاص در جریان انقلاب به مردم پیوستند.

سردار نظری یادآور شد: فرمان تشکیل بسیج هم بر اساس همین دیدگاه صادر شد این قدرت مردمی در سازمانی به نام بسیج شکل گرفت سازمان یافت و برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده شد امواج آن در داخل کشور و خارج از مرزها برکات زیادی داشته است.

وی با اشاره به قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم طراحی‌شده است فقط دستگاه‌های متولی و رسمی زمینه‌ساز این موضوع هستند برای نبرد با دشمن باید ظرفیت ایجاد کنیم تا مردم برسند و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: در حوزه تهدیدات نیمه سخت شما می‌توانید شمال غرب و شرق کشور را ببینید دشمن طراحی و برنامه‌ریزی گسترده کرده بود اما همه دستگاه‌ها وظائف خود را انجام داده بودند و تمام توطئه‌ها خنثی شد.

وی تصریح کرد: در مورد تهدیدات نرم ما در شرایط جنگ نرم قرار داریم مرز ما مرز فرهنگی اجتماعی و سیاسی است اگر تهدید را خوب شناسایی کنیم می‌توانیم از محصول آن بهره ببریم مواد مخدر و طلاق یکی از تهدیدات نرم است اگر مردم برای حل آن وارد شوند خیلی از معضلات کاهش می‌یابد.

سردار نظری در ادامه به نقش جهانی بسیج اشاره کرد و گفت: امروز بسیج جهانی اسلام در سوریه عراق لبنان و فلسطین شکل‌گرفته است و منجر به عمل انقلابی و جهادی شده است آمریکا در حال افول قدرت و اضمحلال است.

وی افزود: مبارزه قابل‌مذاکره نیست در شرایط فعلی در مواجه با دولت قلدر آمریکا باید به موضوع دقیق و عمیق نگاه کرد با اندیشه بسیج و حضور مردم درصحنه مسیر روشن و حرکت روبه‌جلو خواهیم داشت ما از دیکتاتوری نظامی آمریکا عبور کرده‌ایم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: در سازمان ملل دیگرکسی حرف آمریکا را گوش نمی‌کند آمریکا قدرت رسانه‌ای و سروصدا دارد وضعیت اجتماعی آن به‌هم‌ریخته است اگر بخواهیم به قدرت آمریکا خاتمه دهیم باید سیطره اقتصادی او را کاهش دهیم./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات