۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۷۲۲۶
حجت الاسلام منزوی خبر داد؛

برگزاری مسابقه مقاله نویسی با محوریت موضوعات اخلاقی و تربیتی

معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) آبادان از برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوعات اخلاقی و تربیتی در آذرماه خبر داد.
حجت الاسلام نورالدین منزوی، معاون تهذیب مدرسه امام صادق(ع) آبادان

حجت الاسلام سید نورالدین منزوی، معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسه اخلاق ویژه طلاب سطح یک با حضور استاد اخلاق حجت الاسلام ذوالفقاری خبر داد و گفت: در 4 آذرماه 13 طلبه مدرسه در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی و به دست معظم له به لباس روحانیت ملبس شدند.

معاون تهذیب حوزه امام جعفرصادق(ع) آبادان به برگزاری سلسله جلسات اخلاق با موضوع راه و رسم بندگی ویژه تمامی طلاب سطح یک و سطح عالی اشاره کرد و افزود: مسابقه حفظ حدیث موضوعی براساس احادیثی که اساتید بزرگوار پیش از آغاز کلاس های درسی ارائه می کنند تا آذرماه در میان طلاب ادامه خواهد داشت و در این میان به سه نفر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری دوره های 4 ساله حفظ قرآن کریم خاطرنشان کرد: این دوره ها با محوریت 30 جزء، 15 جزء و 5 جزء و در قالب حفظ موضوعی و ارتقا و تثبیت حفظ ویژه حفاظ برگزار می شود که علاقه مندان برای نام نویسی باید به معاونت تهذیب مدرسه مراجعه کنند.

حجت الاسلام منزوی با بیان اینکه مسابقه مقاله نویسی با موضوعات اخلاقی و تربیتی در آذرماه برگزار می شود، تصریح کرد: آثار و موانع اخلاص در اعمال براساس آیات و روایات و نقش ایمان به خدا در آرامش موضوعاتی هستند که طلاب تا 10 آذرماه می توانستند در اختیار معاونت تهذیب قرار دهند.

وی گفت: شرکت گروهی(حداقل 3 و حداکثر 10 نفر) و کمتر از 15 صفحه A4 نبودن از شرایط شرکت در مسابقه مقاله نویسی است./9456/ت602/ب1

ارسال نظرات