۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۹۰۱۲۸

بلوک ۱۵ بهشت رضا میزبان دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی

بلوک ۱۵ بهشت رضا میزبان دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی
دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور در بهشت رضا بلوک ۱۵ با شهدای مدافع حرم تجدید بیعت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی صبح امروز با حضور در بهشت رضا بلوک 15 با شهدای مدافع حرم تجدید بیعت کردند.

فرمانده بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: در سیره و زندگی شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای نسل جوان پیدا می شود، اگر می خواهیم در مسیر انقلاب به حرکت خود ادامه دهیم نیازمند الگو پذیری از زندگی این شهیدان هستیم.

وی افزود: بسیج دانشگاه رضوی برنامه های مستمری برای ایجاد ارتباط بیشتر دانشجویان و طلاب با شهدا را در دستور کار خود دارد از این رو جلسات هفتگی به یاد شهدای دفاع مقدس در کهف الشهدای بسیج دانشگاه که محور آن بازخوانی زندگی نامه شهداست به طور هفتگی برگزار می شود.

محمدرضا بیات خاطرنشان کرد: از آنجا که دانشگاه ما از فیض حضور شهید محروم است تقریبا ماهی یک بار دانشجویان را جهت زیارت قبور شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به بهشت رضا دعوت می کنیم.

وی در پایان سخنان خود به اهداف این برنامه ها اشاره و اظهار کرد: بدون شک برکات معنوی زیارت قبور شهدا در کنار مطالعه سیره آن ها ما را در راه شبیه تر شدن به شهدا یاری می کند تا بتوانیم در زندگی خود الگوهای رفتاری آنان مثل ایمان و تقوا و از خود گذشتگی را در خود نهادینه کنیم.

در پایان گفتنی است مراسم این هفته با عنوان تجدید بیعت با شهید حریرچی (قمر فاطمیون) شهید مدافع حرمی که در سوریه به شهادت رسید برگزار شد و در کنار تجدید بیعت روایت گری از نحوه شهادت شهید در کنار مزار شهید حریرچی برگزار شد./864/پ203/ب1

ارسال نظرات