۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۶۸۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بنیاد مسکن در زلزله خراسان شمالی خط شکن بود

بنیاد مسکن در زلزله خراسان شمالی خط شکن بود
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به خدمات بنیاد مسکن، گفت: بنیاد مسکن در زلزله خراسان شمالی خط شکن بود و توانست به نحو مطلوب انتظارات زلزله زدگان را در مناطق زلزله زده استان برآورده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شهرآبی، دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن کشور اظهار داشت: نهادها و مجموعه هایی که منتصب به ولی فقیه هستند مسئولیت بیشتری نسبت به دیگر ارگان ها دارند و باید با حساسیت و دقت بیشتری امورات جاریشان را انجام دهند تا حسن خوب عشق ولایت در مردم روزافزون شود.


امام جمعه بجنورد با اشاره به خدمات شایسته تقدیر بنیاد مسکن، افزود: بنیاد مسکن از نهادهای تحت نظارت مقام معظم رهبری است که وظیفه خطیر ساخت و ساز برای محرومان در روستاها و مناطق مختلف به عهده دارد و با این خدمات سکونت و آرامش را برای مردم جامعه به ارمغان می آرود.


رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: طبق روایات رسیده از ائمه (ع)، انسان به سه عامل مهم عدالت، امنیت و معیشت احتیاج دارد که از مهمترین آنها که نیاز اولیه انسان هاست، معیشت است که موجب آرامش می شود.


وی در ادامه افزود: در مجموعه بنیاد مسکن رکن اساسی زندگی انسان ها که مسکن است مورد اهمیت است و در این راستا توانسته است به خوبی عمل کند.


حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطر نشان کرد: در بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل که خانه ها و امال مردم آسیب می بیند، باید مجموعه باشد تا بازسازی آن ها را به عهده بگیرد و بحمدالله بنیاد مسکن همواره در این راه موفق عمل کرده است.


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنانش افزود: حضور نمایندگان ولی فقیه در نهادها و دستگاه های اجرایی امری مبارک است و می تواند تأثیر بسزایی در روح و روان کارکنان داشته باشد.


وی در ادامه اظهار کرد: کارکنان ادارات و نهادها با ارتباطی که با نمایندگان ولی فقیه برقرار می کنند می توانند مسائل شرعی و اعتقادی خود را بپرسند و از شبهات دینی و اعتقادی به دور نگه داشته شوند.


حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در پایان ضمن تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین علیرضا احمدی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، خدمات ایشان در حوزه های فرهنگی، دینی و مذهبی را مورد تأیید و تحسین دانست./9314/پ601/ب1

ارسال نظرات