۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۹۱۹۵۱
کارشناس مسائل سیاسی:

توکل به خدا به‌جای کدخدا راهکار عبور از شرایط کنونی است

توکل به خدا به‌جای کدخدا راهکار عبور از شرایط کنونی است
نبی‌ای توکل به خدا به‌جای کدخدا را مهم‌ترین راهکار برای عبور از شرایط کنونی دانست و گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نبی‌ای کارشناس مسائل سیاسی، امروز در نشست سیاسی که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) برگزار شد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا شاهد فروپاشی و ضعف دو قدرت جهانی یعنی بلوک غرب و شرق بود.

وی افزود: مهم‌ترین عاملی که سبب شد استکبار جهانی از پیروزی انقلاب اسلامی هراس داشته باشد این بود ملت‌های مستضعف دیدند که با دست‌خالی و با درس گرفتن از فرهنگ مقاومت می‌توانند با مستکبران ابرقدرت مبارزه کنند.

نبی‌ای جنگ تحمیلی را فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: دشمنان برای آن‌که بتوانند نظام اسلامی را ریشه‌کن کنند جنگ تحمیلی را با مشارکت بیش از 50 کشور به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: گاهی برخی افراد مانند آقای زیباکلام مدعی می‌شود که ایران در جنگ تحمیلی پیروز نشد درحالی‌که جمهوری اسلامی ایران با کمترین تجهیزات نظامی در طول 8 سال جنگ تحمیلی به دشمن اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران را تصاحب کند و این پیروزی بزرگی بود که نصیب ایران شد.

وی رنگ و لعاب دادن دوران طاغوت را از فتنه‌های دشمنان خارجی و داخلی بیان کرد و گفت: بامطالعه و تحقیق اوضاع و شرایط دوران پهلوی و مقایسه آن با 40 سال انقلاب اسلامی می‌توان به دستاوردهای انقلاب پی برد.

نبی‌ای ادامه داد: در دوران رضاشاه به‌هیچ‌عنوان کار عمرانی صورت نگرفت، او با خودی‌ها قلدر و با مستکبران خارجی بسیار متواضع و ترسو بود.

کارشناس مسائل سیاسی توکل به خدا به‌جای کدخدا را مهم‌ترین راهکار برای عبور از شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: همبستگی و وحدت خواص با مردم، اجتناب از اشرافیت و مصرف‌گرایی، مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان مهم‌ترین راهبرد برای حل مشکلات کنونی کشور است./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات