۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۹۱۹۵۳
استاد مجمع قاریان استان کرمان:

تقوا سبب دوری انسان از گناه می شود

تقوا سبب دوری انسان از گناه می شود
حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که گناه زندگی انسان را نابود می کند، گفت: تقوا سبب می‌شود که انسان از گناهان دنیوی دوری کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان کرمان امشب در مسجد امام زمان (عج) کرمان، گفت: تقوا سبب آرامش در زندگی می‌شود.

وی افزود: انسانی که در زندگی تقوا داشته باشد از بسیاری از گناهان دور می‌شود و می‌تواند زندگی سعادتمندی را در دنیا و آخرت داشته باشد.

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که آگاه کردن مردم نسبت به مسائل دین از ضروریات شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: انسان مسلمان هرچه سطح علمی دینی خود را بالا ببرد، بهتر می‌تواند زندگی کند.

وی ابراز داشت: شناخت نسبت به خدا و اهل بیت یکی دیگر از مصادیق علم دینی است و انسان تا می‌تواند باید معرفت خود را به اهل بیت زیاد کند.

استاد مجمع قاریان کرمان بیان داشت: رضایت خدا مساوی با زندگی با آرامش است و انسانی که در دنیا میل به عمل کردن تقوا داشته باشد، رضایت خدا را دارد.

حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به این که نمازی بخوانیم که با اخلاص باشد، تصریح کرد: انسان سعی کند در انجام عبادت‌های خود، شرینی و آثار آن را در زندگی حس کند.

وی در پایان گفت: تقوا سبب می‌شود که انسان از گناهان دنیوی دور شود و بنده خوبی برای خدا باشد./۹۷۲۰۷/پ310/ب1
ارسال نظرات