۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۹۳۴۸۰
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقات مقاله نویسی ویژه طلاب

برگزاری مسابقات مقاله نویسی ویژه طلاب
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: دومین دوره مسابقات مقاله نویسی بین طلاب و دانش آموزان لرستانی برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقات مقاله نویسی ویژه طلاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طلاب علاقه مند می توانند تا 10 اسفند ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این دوره از مسابقات مقاله نویسی ارسال کنند، افزود: این دوره از مسابقات بین طلاب و دانش آموزان برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان یادآور شد: طلاب و دانش آموزان می توانند مقالات خود را به آدرس خرم آباد، خیابان ساحلی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان، معاونت پرورشی و فرهنگی کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ارسال کنند.

وی ارائه شیوه های مناسب جهت استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، راهکارهای اثرگذاری بهتر و حضور موفق روحانیان و مبلغان در مدارس و روش های تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی بین دانش آموزان را محور برگزاری این دوره از مسابقات مقاله نویسی عنوان کرد.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مسابقات مقاله نویسی تبیین و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش بین طلاب و دانش آموزان است.

وی اظهار داشت: در سایه تقویت فرهنگ تحقیق و پژوهش می توان اقدامات مؤثری در راستای نهادینه سازی ارزش ها و ارتقای معنویت در جامعه انجام داد./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات