۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۵۹۵۰۵۶

پنجمین جلسه عمومی اساتید حوزه امام صادق اندیمشک برگزار شد

پنجمین جلسه عمومی اساتید حوزه امام صادق اندیمشک برگزار شد
پنجمین جلسه عمومی اساتید حوزه امام صادق اندیمشک با حضور اساتید و مدیریت مدرسه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجمین جلسه عمومی اساتید حوزه امام صادق اندیمشک امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور اساتید و مدیریت مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام دریکوند، معاون آموزش حوزه امام صادق (ع) اندیمشک، در این جلسه آماری از قبیل معدل قبولی هر درس، پایه و سطح و همچنین معدل قبولی دروس ادبیات، فقه سطح یک، فقه سطح ۲، معدل دروس اصول سطح یک و سطح ۲ ارائه کرد.

معاون آموزش حوزه امام صادق (ع) اندیمشک با ارائه گزارشی از امتحانات نیمسال اول عنوان داشت: هر کدام از اساتید داخل شهرستان صاحب مسجد و منبر هستند؛ از این رو از آن‌ها می‌خواهیم که برای جذب طلبه صحبت کنند و افراد ممتاز علمی؛ فرهنگی را به حوزه معرفی کنند.

حجت الاسلام دریکوند از اساتید حاضر خواستار آن شد تا درمورد فضای مجازی و آسیب‌های آن که عموم مردم و بعضا طلاب هم به آن‌ها گرفتار هستند را در کلاس‌های درسی برای طلاب مطرح و مضرات استفاده نادرست از فضای مجازی را تشریح کنند.

وی با استقبال از بیان نقاط ضعف و قوت نیمسال اول از سوی اساتید حوزه بیان داشت: آماده دریافت پیشنهاد‌های اساتید برای ارتقای سطح کیفی دروس حوزه برای نیمسال دوم هستیم.

در ادامه جلسه نیز هر کدام از اساتید انتقاداتی نسبت به بعضی برنامه‌های نیمسال اول وارد کردند که از سوی معاونت آموزش مدرسه جواب داده شد.

همچنین هر کدام از اساتید برای پیشرفت حوزه در نیمسال دوم پیشنهاداتی در این جلسه مطرح کردند و در نهایت تصمیم گیری در مورد این پیشنهادات به شورای مدرسه مدرسه واگذار شد.

در پایان جلسه هم از زحمات اساتید در طول نیمسال اول تحصیلی با هدایایی قدردانی شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات