۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۹۶۳۰۶
حجت الاسلام حنان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به تاریخ تصویری برای معرفی انقلاب به نسل امروز

ضرورت توجه به تاریخ تصویری برای معرفی انقلاب به نسل امروز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برای بهتر معرفی کردن انقلاب به نسل امروز باید از تاریخ تصویری که مکمل تاریخ شفاهی است، استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی خرم آباد، گفت: باید انقلاب را از زوایای مختلف برای نسل امروز تبیین و ترسیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید از زوایای مختلف تاریخ و ماهیت واقعی انقلاب را ترسیم کرد، افزود: یکی از این زوایا پرداختن به تاریخ شفاهی انقلاب است، باید به تاریخ تصویری انقلاب نیز توجه شود.

حجت الاسلام حنان خاطرنشان کرد: با وجود هنرمندان متعهد و مطرح در استان نگرانی خاصی در مورد آثار بصری انقلاب و دفاع مقدس نداریم.

وی با بیان اینکه تاریخ تصویری مکمل تاریخ های شفاهی و تحلیلی انقلاب است، ادامه داد: با استفاده از تاریخ تصویری بهتر می توان انقلاب را به نسل امروز و جهانیان معرفی کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان زاویه دیگر انقلاب را تاریخ تحلیلی انقلاب عنوان کرد و گفت: با استفاده از زوایای مختلف در زمینه معرفی انقلاب به نسل امروز می توان انقلاب را آنگونه که باید معرفی کرد.

حجت الاسلام حنان با اشاره به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ابراز کرد: با بهره مندی از زوایای مختلف در معرفی انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام می توان جلوی توطئه های دشمن را گرفت./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات