۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۹۶۵۹۷
مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه خبر داد؛

برگزاری فراخوان «یاس کبود» در مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه

برگزاری فراخوان «یاس کبود» در مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه
مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه گفت‌: همزمان با ایام دهه فاطمیه فراخوان«یاس کبود» در مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه برگزار می‌شود.

زهرا سادات سلیمانی، مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همزمان با ایام دهه فاطمیه فراخوان «یاس کبود» در سطح مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا دوم اسفندماه جاری است و علاقه مندان به این فراخوان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی esmatiyehboshrooyeh@gma.com ارسال کنند.

مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه با بیان اینکه قالب‌های آثار پاورپوینت، بروشور و مقاله است، افزود: از نفرات برگزیده در همایش مادران فاطمی و دختران زینبی که اسفندماه در مدرسه علمیه عصمتیه بشرویه برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: این مقاله با موضوعات روشنگری حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامی، حماسه سیاسی در سیره حضرت زهرا(س)، جایگاه حضرت زهرا(س) در نظام هستی، خانواده از دیدگاه حضرت زهرا(س)، الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س)، بینش سیاسی حضرت زهرا(س) و فضایل حضرت زهرا(س) است.

وی ادامه داد: ترویج و نشر گنجینه معارف اهل بیت(ع)، آشنایی با سیره عملی آن بزرگواران در سبک زندگی دینی و اخلاق محوری، معرفی سبک زندگی فاطمی و الگوگیری از فرهنگ فاطمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات دینی و بصیرت افزایی از جمله برگزاری این فراخوان است./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات