۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۶۹۶۴
امام جمعه هویزه:

۲۲ بهمن مظهر وحدت ملت و دولت است

۲۲ بهمن مظهر وحدت ملت و دولت است
حجت الاسلام حمزه نژاد گفت: یوم الله ۲۲ بهمن نشان از همراهی دولت و ملت در برابر یاوه گویی‌های دشمنان است.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با دعوت مردم به حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن عنوان داشت: هر گامی که در این مسیر برداشته شود سبب خشم دشمن و شادی دوست و شکوه و عظمت انقلاب می‌شود و در عین حال گویای وحدت و همبستگی ملت ایران است.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه نشان دهنده وحدت و همدلی و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان است، افزود: یوم الله ۲۲ بهمن نشان از همراهی دولت و ملت در برابر یاوه گویی‌های دشمنان و دلخوشی برای دوستان و مستضعفان است.

حجت الاسلام حمزه نژاد با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن پاسخی دندان شکن در برابر جنگ اقتصادی دشمنان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با هوشیاری در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن حضور پرنور و بابرکتی داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم بیان داشت: دولت و مسؤولان در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید برای برنامه‌های اقتصادی کشور برنامه مدونی تدوین کنند تا دلگرمی مردم به نظام اقتصادی کشور را در پی داشته باشد.

امام جمعه هویزه گفت: کار‌های کلان اقتصادی که سبب شود مردم شاهد تغییر ملموس در روند معیشتی خود شوند، از سوی دولتمردان مورد توجه قرار گیرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات