۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۹۷۹۱۶
به همت پژوهشکده باقرالعلوم؛

نشست تخصصی "مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس" برگزار می‌شود

نشست تخصصی
نشست تخصصی "مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس" به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) یکم اسفند در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

اکبر صبوری، مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نشست تخصصی "مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس" با رویکرد اسلامی در سبک زندگی امروزی خبر داد.

وی افزود: نشست تخصصی "مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس" به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با همکاری موسسه فرهنگ و اندیشه ملل و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در ادامه بیان داشت: در این نشست تخصصی حجت الاسلام عباس جوانشیر، روانشناس سخنرانی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: محورهایی که در نشست تخصصی "مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس" مورد تحلیلی و بررسی قرار خواهد گرفت، تعریف و ریشه‌های استرس و اضطراب، آثار و پیامدهای اضطراب(پیامدهای فیزیولوژیکی، روانشناختی، شناختی و رفتاری)، شیوه های مدیریت استرس و خشم(راه‌کارهای محیطی، هیجانی، شناختی، رفتاری و...) است.

صبوری در پایان خاطرنشان کرد: نشست تخصصی "مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس" در روز چهارشنبه یکم اسفند ۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن همایش‌های پژوهشکده باقرالعلوم(ع) واقع در قم، بلوار نیایش، جنب مصلی قدس برگزار می شود./۹۶۹/ت303/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات