۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۰۹۲
از سوی حوزه های علمیه خواهران صورت می گیرد؛

بازپذیری خواهران طلبه محروم از تحصیل

بازپذیری خواهران طلبه محروم از تحصیل
حوزه هاي علمیه خواهران سراسر کشور از خواهران طلبه اي که به دلایل غیر انضباطی از تحصیل محروم شده اند، جهت ادامه تحصیل، باز پذیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حوزه هاي علمیه خواهران سراسر کشور براي سال تحصیلی 99-98 از خواهران طلبه اي که به دلایل غیر انضباطی از تحصیل محروم شده اند، جهت ادامه تحصیل، باز پذیری می کند.

از شرایط بازپدیری در حوزه علمیه خوهران می توان به اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشري، اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوري اسلامی ایران، تابعیت جمهوري اسلامی ایران، نداشتن سوء پیشینه، رعایت شئونات و حدود اسلامی و برخورداري از سلامت روانی و نداشتن نقص عضو و بیماري هاي جسمی مانع از تحصیل و امراض مسري اشاره کرد.

همچنین رضایت پدر یا سرپرست قانونی براي داوطلبان مجرد و همسر براي داوطلبان متأهل، عدم اشتغال به تحصیل همزمان در طول دوران تحصیل به صورت حضوري، سکونت داوطلب با همسر یا والدین یا جد پدري و مادري و سرپرست قانونی در نزدیکترین شهرستان داراي مدرسه علمیه، کسب حداقل 50 درصد امتیاز آزمون کتبی و قبولی در سایر مراحل گزینش مصاحبه و تحقیق و گذراندن حداقل 30 واحد درسی در مقطع عمومی از جمله شرایط نام نویسی در بازپذیری حوزه های علمیه خواهران است.

علاقه مندان به نام نویسی در پازپذیری حوزه های علمیه خواهران می توانند تا 25 اسفندماه به مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.

گفتنی است، متقاضیان می توانند جهت دریافت دفترچه راهنما و اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه می کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات