۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۹۹۸۵۰
حجت الاسلام داوودی:

طلاب از ظرفیت مرکز مشاوره حیات طیبه در پیش از ازدواج بهره ببرند

طلاب از ظرفیت مرکز مشاوره حیات طیبه در پیش از ازدواج بهره ببرند
مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: طلاب از ظرفیت مرکز مشاوره حیات طیبه به ویژه در زمینه استعداد سنجی و پیش از ازدواج بهره ببرند.
حجت الاسلام مجید داوودی، مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با کارگاه مدیریت خانواده عنوان داشت: جلسه اول کارگاه مدیریت خانواده با محوریت تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد (۱۳ اسفندماه) با حضور ۲۰ زوج در دفتر تبلیغات برگزار شد.

مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه کارگاه مدیریت خانواده در ۴ جلسه برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه در ۴ محور با موضوعیت تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد، مهارت حل مسئله و تعارض، مهارت جلوگیری از مداخله دیگران و راهکار‌های افزایش نشاط و شادابی در خانواده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داوودی با بیان اینکه دومین جلسه فردا (۱۵ اسفندماه) برگزار خواهد شد، ادامه داد: دیگر جلسات دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهند شد ضمن اینکه حجت الاسلام محسنی مدرس نخستین جلسه بود.

وی با بیان اینکه حجج اسلام شکوهی، رستم پور، شریفی و محسنی اساتید کارگاه مدیریت خانواده هستند، تصریح کرد: اساتید مذکور در مدارس علمیه شهرستان‌ها حاضر و مشاوره‌های فردی، گروهی و خانوادگی ارائه می‌کنند.

مسؤول امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در رابطه با کارگاه آمادگی‌های پیش از ازدواج گفت: این کارگاه ویژه طلاب جوان و با محوریت آمادگی ها، کارکرد‌ها و مراحل ازدواج و جلسه خواستگاری است که تاکنون ۱۵ نفر ثبت نام کردند و پس از تکمیل پذیرش (۲۰ نفر) در اسرع وقت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داوودی گفت: طلاب از ظرفیت مرکز مشاوره حیات طیبه به ویژه در زمینه استعداد سنجی و پیش از ازدواج بهره ببرند تا از مشاوره‌ها در زمینه شکوفایی استعداد در زمینه‌های مختلف و انتخاب همسر و شرایط تشکیل خانواده استفاده کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات