۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۰۰۱۴۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان به جای وعده و شعار از توان بومی برای رفع مشکلات بهره گیرند

مسؤولان به جای وعده و شعار از توان بومی برای رفع مشکلات بهره گیرند
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید به جای وعده و شعار از ظرفیت‌های موجود به منظور رفع مشکلات کشور بهره گیرند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع جامعه روحانیت شهرستان رامسر با اشاره به نقش محوری روحانیت در همه تحولات سیاسی و اجتماعی یکصد سال اخیر گفت: روحانیت همواره پرچم دار حرکت‌های ضد استکباری و استعماری در جامعه اسلامی بوده است.
 
وی با بیان این که جریان روحانیت همواره دردفاع از دین و ارزش‌های الهی پیشگام بوده است، افزود: نهضت انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین قیام مردمی با حضور و پیشگامی روحانیت انقلابی آغاز و به پیروزی رسید.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که حضور روحانیت در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب پررنگ و اثرگذار بوده است، بیان داشت: روحانیت در طول تاریخ همواره وظیفه هدایت و راهنمایی مردم را عهده دار بوده و امروز نیز روحانیت در عرصه هدایت و ارشاد مردم پیشگام است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز رسالت روحانیت با گذشته متفاوت‌تر است، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی با هجمه‌های مختلف سیاسی، اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه است و روحانیت مطمئن‌ترین قشر برای خنثی کردن هجمه‌های دشمن هستند.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرار دارد، افزود: دشمن افزون بر فشار‌های اقتصادی با جنگ تبلیغاتی نیز می‌کوشد مردم را نسبت به آینده انقلاب و نظام ناامید کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که امروز یکی از وظایف مهم روحانیت تزریق امید در جامعه با تبلیغ و تشریح دستاورد‌های انقلاب و همچنین آگاهی دادن در خصوص توطئه‌های دشمنان است، بیان داشت: روحانیت باید در منابر و خطابه‌های خود با تبیین صحیح حقایق دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه مهم وظیفه همه بخش‌ها را به خوبی تبیین کردند، گفت: اگر مسؤولان نسبت به این بیانیه اهتمام بیشتری داشته باشند به راحتی از مشکلات عبور خواهیم کرد.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز کشور برای عبور از مشکلات نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید به جای وعده و شعار از ظرفیت‌های موجود به منظور رفع مشکلات کشور بهره گیرند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نقی حسنی راد
Iran, Islamic Republic of
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
وقتی از ابتذال فرهنگی حرف میزنیم، مصادیق مهمش همین برداشت ها و تحلیلهای بیمارگونه است. فرهنگ مبتذل هم از خودش تصویری مبتذل دارد و هم از "دیگری" خودش.
0
0