۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۰۲۲۲۳
امام جمعه الشتر:

رونق تولید امری مؤثر برای خنثی سازی توطئه دشمن در جنگ اقتصادی است

رونق تولید امری مؤثر برای خنثی سازی توطئه دشمن در جنگ اقتصادی است
امام جمعه الشتر بر ضرورت توجه به مؤلفه های رونق تولید تأکید کرد و گفت: رونق تولید امری مؤثر برای خنثی سازی توطئه دشمن در جنگ اقتصادی است.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: شعار سال چشم انداز مدیریتی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است که هر ساله از سوی رهبری نام گذاری می شود.

وی افزود: لازم است همه کارگزاران حکومت در همه قوا با جدیت به آن بپردازند و موضوعی دارای اهمیت است که با اشراف کامل از سوی رهبری تعبیر می شود.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: شعار امسال به رونق تولید نام گذاری شده است، به معنای توجه به منابع و معادن و خلاقیت و استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: رونق تولید یعنی بسترسازی و استفاده از توانمندی داخلی که می تواند قطب کشاورزی کشور را از وابستگی نجات دهد و به سمت استقلال اقتصادی سوق دهد.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: باید از همه ظرفیت ها چه در حوزه قانون گذاری، امنیت، اقتصادی و اجرای رونق اقتصادی همه قوا پای کار آمده و از این ظرفیت و گفتمان سال نهایت بهره را ببرند.

وی ادامه داد: با تکیه بر توانمندی های داخلی و ظرفیت های موجود باید تلاش کنیم در جنگ اقتصادی با رونق تولید دسیسه های مستکبرین را خنثی نماییم.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: در سایه رونق تولید می توان گام های مؤثری در اشتغال زایی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه برطرف شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات