۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۰۲۴۲۸

جلسه شورای عالی هماهنگی نهادهای عالی حوزه در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه

جلسه شورای عالی هماهنگی نهادهای عالی حوزه در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه
در پی اقدام خصمانه و احمقانه دولت آمریکا علیه سپاه، شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه به ریاست آیت الله اعرافی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی، در بیست و هفتمین نشست شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز گفت: ملت ایران یکپارچه و بدون  هیچ اختلاف نظر و سلیقه ای در حمایت از نهاد انقلابی و فعال و مبارز با ظلم و فساد و ترورسیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع می کند.

رئیس شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی افزود: نهادهای عالی حوزه به تبعیت از مراجع عظام و بزرگان حوزه اعلام می کند که ما همه در دفاع از نهادهای انقلابی به ویژه سپاه غیورو عزیز پاسداران انقلاب اسلامی اجماع و اتفاق نظر داریم.

مدیر حوزه های علمیه  با بیان این که از شگفتی های عالم این است که یک نهادی که پیش آهنگ مبارزه با تروریزم بوده و اگر مبارزه آن نبود امروز تروریسم منطقه را در بر گرفته بود گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد تروریستی معرفی می شود. این بزرگترین ظلمی است که جهان شاهد آن است و انتظار می رود که هم نهادهای بین المللی و هم دولت های منصف و حق خواه و بیش از همه ملت های عالم مقابل این تصمیم سفیهانه موضع بگیرند .

آیت الله اعرافی گفت: این کار موجب اقتدار بیشتر جبهه مقاومت و سپاه و انسجام بیشتر کشور ما خواهد شد./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات