۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۰۲۴۴۲
رییس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی مرکزی:

آمریکا سیلی سخت‌تری تجربه خواهد کرد

آمریکا سیلی سخت‌تری تجربه خواهد کرد
حجت الاسلام موسوی با اشاره به شکست آمریکا در خاورمیانه، گفت: تروریست خواندن سپاه نشان دهنده عجز آمریکا و قدرت جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید جانمراد موسوی، رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ظهر امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ضمن تبریک اعیاد شعبان و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، وی را یکی از امیران سرافراز و کم نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه عجز و استیصال وی از قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها که رؤیاهای خود در مورد خاورمیانه را تعبیر نشدنی دیده اند با این اقدام خصمانه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعا سیلی محکم تری را تجربه خواهند کرد.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، حضرت ابوالفضل علیه السلام را شخصیتی بزرگ و بی نظیر در اسلام دانست و اظهار کرد: در عبارات وارد شده در زیارت آن حضرت آمده است: «السلام علیک ایها العبد الصالح المطیع لله و لرسوله و لامیر المومنین» این عبارات گویای علت مقام و منزلت رفیع ایشان است، حضرت ابوالفضل(ع) در قدم اول، با گفتار و رفتار خود، نمود عینی یک «بنده واقعی» را به تصویر کشیده است.

وی ویژگی دوم آن حضرت را «اطاعت پذیری» عنوان کرد و افزود: قله ظهور و عظمت اطاعت پذیری ایشان، آنجا به تصویر کشیده شد که در جایگاه فرماندهی سپاه از سوی مولای خود ماموریت آوردن آب را دریافت کرد و بدون کمترین آثار مخالفتی با تمام قوت، عزم و نیرو، به اطاعت دستور مولای خود اقدام کرد و در طی این جریان فضائلی را به جهانیان نشان داد که تا ابد نمونه او را نخواهند دید.

حجت الاسلام موسوی «صبر و استقامت» را ویژگی دیگر حضرت عباس(ع) برشمرد و تصریح کرد:  پس از شهادت اصحاب امام، زمانی که نوبت به بنی هاشم رسید،  ایشان برادران خود را راهی میدان کرد و از شهادت آنها در عین اینکه داغ برادر بسیار سخت و طاقت فرسا است خم به ابرو نیاورد و به هیچ وجه احساس عجز نکرد.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در ادامه ویژگی هایی همچون «تلاش برای رضایت خدا» و «علم و یقین» را نیز جزء ویژگی های حضرت عباس (ع) عنوان کرد و گفت: مجموعه این ویژگی ها باعث شده، طبق فرمایش حضرت امام سجاد(ع)، خداوند مقامی به آن حضرت در قیامت عطا نماید که جمیع شهدا به آن غبطه بخورند. /1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات