۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۷۵۷
حجت الاسلام غلامی مطرح کرد؛

برگزاری دوره آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰

برگزاری دوره آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوره آموزشی عملیات مشترک رمضان ۱۴۴۰ خبر داد و گفت: این دوره در هشت کارگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در همایش تبیین گام دوم انقلاب ویژه روحانیون در بروجرد با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در مورد آغاز گام دوم انقلاب گفت: طلاب و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و گروه های جهادی در حوزه های علمیه باید پیرو رهنمودهای رهبری در اجرای گام دوم انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه شروع گام دوم انقلاب با رویکرد جدید آغاز شده است، افزود: حضور طلاب و روحانیون در اجرای گام دوم انقلاب به عنوان مبلغان دینی امری ضروری است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: با تکیه بر قدرت ایمان چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را با همه توطئه ها و فشارها پشت سرگذاشتیم و با ادامه این مسیر نقشه های دشمن نقش بر آب است.

وی در ادامه به حضور طلاب و روحانیت در مناطق سیل زده اشاره کرد و عنوان داشت: در کنار مردم بودن طلاب در سیل پلدختر و معمولان نمود واقعی یافت.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه لازمه تبلیغ موفق روحانیون کمک به مردم آسیب دیده پلدختر و معمولان بود، خاطرنشان کرد: حضور طلاب و روحانیت در کنار مردم سیل زده لرستان جایگاه روحانیت را بالا برد و تأثیر این حضور از فعالیت های تبلیغی بیشتر بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی با محوریت عملیات مشترک رمضان 1440 بیان داشت: این دوره در هشت کارگاه، چهار کارگاه در خرم آباد و چهار کارگاه در بروجرد برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: در دوره آموزشی محتوای عملیات مشترک رمضان 1440 گام دوم انقلاب ویژه روحانیون طرح هجرت، روحانیون مستقر در ادارات و مؤسسات وابسته به اداره تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و جماعات و گروه های جهادی در این طرح شرکت می کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات