۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۶۰۵۲۶۴
حجت الاسلام شفیعی:

هنر شهید مطهری دفاع عالمانه از مبانی دین اسلام است

هنر شهید مطهری دفاع عالمانه از مبانی دین اسلام است
حجت الاسلام شفیعی گفت: هنر شهید مطهری دفاع عالمانه از مبانی دین مبین اسلام است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان امروز به مناسبت روز معلم در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره اینکه شهید مطهری نه تنها با تدریس و تعلیم گفتاری بلکه با منش و سلوک خود نیز منشأ تربیت و شاگرد‌پروری بود، اظهار داشت: شهید مطهری پیوسته در حال تحقیق و پژوهش بود؛ مطالب شان از کمال، رشد و بلندی برخوردار است در عین حال هنر شهید بزرگوار دفاع عالمانه از مبانی دین مبین اسلام است.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه خصلت شهید مطهری دفاع منطقی، مستدل و مبتنی بر دانش و پژوهش از حوزه معارف دینی است، افزود: براساس گفته اعضای خانواده شهید،‌ی در زندگی بسیار اندیشمند و مبتنی بر اخلاق بوده و برای همسرشان بسیار ارزش قائل بودند.

این مقام مسؤول ادامه داد: امروزه با وجود فضای مجازی گستره دانستنی‌ها، اطلاعات عمومی و معلومات جوانان بسیار است.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه بدانند که دست شاگردان، دانشجویان و طلاب، امروزه خالی از دانش و معلومات نیست و این بار را برای اساتید سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: آنچه انسان در فضای مجازی بدست می‌آورد شاید در گستردگی از فراوانی برخوردار باشد، اما معمولا فاقد عمق زیاد است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات