۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۰۷۲۱۴
کارشناس دینی:

دشمن اعتقادات مردم را نشانه رفته است

دشمن اعتقادات مردم را نشانه رفته است
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی گفت: دشمن امروز با اعتقادات مردم بازی می‌کند و با القای شبهه قصد دارد جوانان را از دین خدا منحرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی کارشناس دینی در مراسمی که امروز به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در مسجد جامع غدیر خم برگزار شد، گفت: همان‌طور که امام علی(ع) معصوم است شمشیر، قلم، بیان، منظر و مَسمَع ایشان نیز معصوم است.

وی افزود: شیطان به هیچ وجه به ساحت نوری و مقدس چهارده کهکشان هدایت(چهارده معصوم) راه پیدا نکرده است؛ امام علی(ع) با روحیه‌ای عظیم در تمامی صحنه‌ها مدافع اسلام و مروج اندیشه‌های رسول خدا(ص) بود و خود را ملزم به اجرای فرامین پیامبر اسلام(ص) می‌دانستند.

کارشناس دینی ابراز داشت: امام علی(ع) همواره در این اندیشه بود که سلامت دین خدا را حفظ کند، از هرگونه آسیب مصون نگه‌دارد و دین الهی را همان طور که خداوند دستور داده پیاده کند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمن همیشه به یک شکل، ظاهر نمی‌شود؛ دشمن امروز با اعتقادات مردم بازی می‌کند، القای شبهه می‌کند تا جوانان را از دین خدا منحرف کند و با طرح سوالات نابجا سبب انحراف مردم شود؛ دشمن با انواع شیطنت‌ها و مکرها به پیش می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی اظهار داشت: در طول تاریخ یهود بزرگترین دشمن اسلام بوده و یکی از کارهایی که یهودیان برای جنگ با اسلام انجام داده‌اند استفاده از اخبار غیبی است.

وی افزود: یهودیان از زمان حضرت موسی(ع) که سحر و جادوگری در میان مردم بسیار شایع بود کتاب‌های مربوط به فنون جادوگری را جمع می‌کردند؛ آنها می‌دانند نابودی‌شان به دست شیعیان علی بن ابیطالب(ع) است به همین علت روی شیعیان حساس هستند و از راه‌های بسیار پیچیده‌ای از قبیل سحر، جادو، ماهواره و تاسیس شبکه هایی مانند شبکه من و تو و راه انداختن چهارشنبه های سفید، قصد دارند مردم را از دین خدا جدا کنند.

کارشناس دینی ابراز داشت: تمام این ترفندها و انحرافات برای این است که در میان مردم تفرقه بیاندازند و آنها را در مقابل یکدیگر قرار دهند بنابراین به بهانه ‌های مختلف شیطنت می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان امروز نمی‌توانند ببینند ایران اسلامی چه نفوذی در کشورهای اسلامی دارد؛ این از برکت وجود نازنین اهل بیت(ع) است./۹۶۹/پ202/ق

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات