۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۰۷۸۸۴
شب گذشته؛

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب گذشته به ایستگاه آخر رسید و مراسم اختتامیه آن با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب گذشته با حضور مسؤولان کشوری و لشکری در مصلی امام خمینی(ره) به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه این نمایشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خداوند در آیه 79 سوره نساء می فرماید: آنچه از نیکی به تو رسد، از سوی خداست و آنچه از بدی به تو رسد، از سوی خود توست؛ موفقیت‌هایی که در برپایی این نمایشگاه نصیب ما شد همه به لطف و عنایت الهی بود.

فقهی زاده ادامه داد: البته نسبت به همه کاستی ها و نواقصی که از سوی ما بوده از مخاطبان نمایشگاه و ملت شریف عذر خواهی می کنیم و امیدوار هستیم در آینده آن نواقص و کمبودها مرتفع شود.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا سال آینده نمایشگاه قرآن کریم در حوزه های مختلف فرهنگ دینی موثرتر و با کیفیت‌تر ارائه شود.

وی بالندگی فرهنگ قرآنی در حوزه کودک و نوجوان را بزرگ‌ترین آرزو دانست و اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک فعالیت سمبلیک نیست که نتوان از آن بهره برداری کرد بلکه این نمایشگاه رویدادی است که با دلها ارتباط دارد  تا بتواند معرف زندگی قرآنی باشد.

فقهی زاده با تاکید بر اینکه آموزه های قرآنی باید در عملکرد انسان بروز و ظهور پیدا کند، گفت: از رویکردهای ما در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه تمامی طرح ها و برنامه ها با نوآوری و برجستگی‌های جدید بوده است.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: نمایشگاه متعلق به نهادی بدون نهاد دیگر، موسسه‌ای بدون موسسه دیگر و اشخاصی بدون اشخاص دیگر نیست بلکه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از آن انقلاب و ملت شریف ایران است.

وی افزود: به طور قطع این معاونت با همکاری و همیاری بیشتر نهادهای فرهنگ دینی و موسسات قرآنی می تواند نمایشگاه بهتری را می تواند در سال آینده برپا کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات