۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۸۴۵۶
حجت الاسلام لرستانی:

روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه صهیونیسم است

روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه صهیونیسم است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز به اهمیت روز قدس از زوایای مختلف اشاره کرد و گفت: روز قدس، روز فریاد رسای مسلمانان علیه صهیونیسم است.

حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز قدس و اهمیت راهبردی بزرگداشت هر چه باشکوه تر آن برای نخستین بار توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) این رویکرد که وحدت عامل قدرت و توسعه یافتگی و تفرقه عامل سستی دیانت و عقب ماندگی است طرح و تبیین گردید.

وی افزود: روز قدس در طول این سال ها همواره به عنوان یکی از شاخص ها، محورها، ملاک ها و در حقیقت یکی از زمینه ها و پیش شرط های اصلی ایجاد وحدت در جهان اسلام شناخته شده است.

روز قدس روز امت اسلامی است

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه روز قدس نشان دهنده صف بندی عدل در مقابل ظلم است، خاطرنشان کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان، قدرت های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

وی روز قدس امسال را با سال های قبل متفاوت دانست و گفت:زیرا که توطئه بسیار بزرگی فلسطینان را تهدید می کند، توطئه ای که در آمریکا در رأس آن قرار گرفته است و تمام تلاشش را می کند تا از اسراییل حمایت ویژه ای داشته باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز یادآور شد: این توطئه که معامله قرن نام گرفته قرار است به بیش از 70 سال جنایت و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی رنگ مشروعیت بدهد و در این میان برخی حکام خائن عرب که خود را به گاو شیرده ترامپ تبدیل کرده اند قرار است تا در سناریوی کثیف معامله قرن خوش رقصی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحث فلسطین با یک توطئه جدی رو به رو شده و آمریکا می خواهد این بحران را بر اساس خواست اسرائیل حل و فصل کند و هیچ توجهی به خواست مردم فلسطین ندارد، ادامه داد: این در حالی است که آمریکا در حل بحران منطقه هیچ حالت میانه رویی نیز ندارد.

مقابل جبهه باطل مقاومت خواهیم کرد

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: آمریکا تصمیمش را گرفته تا برخلاف مقررات بین الملل، قطعنامه های سازمان ملل و حقوق بین المللی عمل کند، آمریکا قصد دارد تا در جهت تأمین اهداف اسرائل قدم بردارد و اینکه این اقدامات را دنیا قبول دارد یا نه برای آمریکایی ها اهمیتی ندارد اما در مقابل جبهه باطل مقاومت خواهیم کرد و به آن ها اجازه نخواهیم داد که به اهداف شوم خویش دست یابند.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس از زوایای مختلف عنوان کرد: از جمله اینکه نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائل است، روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز  بیان داشت: خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی و تأثیر معنوی بر مسلمانان و ایجاد نوعی مشارکت عمومی از دیگر موضوعاتی است که اهمیت بیش از پیش روز قدس را نمایان می سازد و هدف از معامله قرن سلطه رژیم اسرائل و آمریکا بر منطقه است.

حجت الاسلام لرستانی عنوان کرد: معامله قرن اساسأ یک نقشه راهبردی صهیونیستی است که برای آمریکا تدوین شده و آمریکا نیز آن را در دستور کار قرار داده است، معامله قرن تحت عنوان معامله ای برای نابودی مسأله فلسطین و برافراشتن پرچم اسرائل است.

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است، اظهار داشت: ملت های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از سازشکاری و مصالحه رهبران ننگین و خود فروخته ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین های غصب شده و مسلمان این خطه را به تباهی کشیده اند، به دنیا اعلام کنند، ملت های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه کن کردن آن دست نخواهند کشید./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات