۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۶۰۸۶۶۲
امام جمعه بروجرد:

امام خمینی مظهر مبارزه با بی عدالتی است

امام خمینی مظهر مبارزه با بی عدالتی است
امام جمعه بروجرد به ویژگی های امام راحل اشاره کرد و گفت: ایشان مظهر مبارزه با بی عدالتی، ظلم و ستم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: با وجود گذشت ۳۰ سال از ارتحال امام خمینی (ره)، یاد وی همچنان در دل‌ها زنده و رهنمودهایش راهگشا مسائل و مشکلات است.

وی با اشاره به ویژگی های بارز امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی(ره) عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی در جهان است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی برجسته بود که تأثیری عمیق و سرنوشت ساز بر تاریخ کشور کهن ایران گذاشت.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: به رهبری امام خمینی(ره) و اراده مردم درخت انقلاب به ثمر نشست و امروز شاهد اقتدار انقلاب اسلامی هستیم.

وی اظهارداشت: مردم ایران روزی که امام خمینی(ره) رهبر بزرگ و دوراندیش خود و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از دست دادند، روزی تلخ را تجربه کردند، روزی که در طول حیات سیاسی روزی غمبارتر و تلخ‌تر از ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ را تجربه نکرده اند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت برگزاری مراسم باشکوه سالگرد ارتحال امام راحل گفت: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و این مراسم باید با شکوه خاصی برگزار شود.

گفتنی است، مراسم سی مین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) روز سه شنبه ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد امام (ره) بروجرد برگزار می شود./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات