۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۸۶۷۵
حجت الاسلام والمسلمین محامی:

قاطعیت، ایستادگی و مقاومت از ویژگی های بارز امت اسلام است

قاطعیت، ایستادگی و مقاومت از ویژگی های بارز امت اسلام است
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه امت اسلامی در برخورد شدید و قاطعانه با دشمنان وحدت دارند، گفت: قاطعیت، ایستادگی و مقاومت از ویژگی های بارز امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه استانی هامون به تفسیر آیه 39 سوره مبارکه فتح پرداخت و گفت: قاطعیت، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن یکی از ویژگی های بارز امت اسلام است.

وی با بیان اینکه امت اسلامی در برخورد شدید و قاطعانه با دشمنان وحدت دارند،  ادامه داد: امت اسلامی با وجود قاطعیت و شدت برخورد در برابر دشمنان، نسبت به مسلمانان با لطف، رحمت و مودت رفتار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به اعمال عبادی مؤمنان حقیقی عنوان کرد: مؤمنان حقیقی همواره به صورت خالصانه در برابر پروردگار عالم سر تعظیم فرو آورده و او را با همه وجود می پرستند.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مؤمن حقیقی هر فرصتی که پیدا کند سر به رکوع و سجده خم کرده و خداوند را پرستش می کند، زیرا مؤمنان حقیقی همواره درصدد جست و جوی لطف و رضایت پروردگار هستند.

وی تأکید کرد: انسان با دقت در سیمای مؤمنان حقیقی می تواند به ایمان آنها پی ببرد، زیرا اثر سجود بر چهره اشخاص با ایمان نقش بسته و همواره ذکر خداوند را بر لب دارند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات