۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۹۰۶۲
به امامت رهبر معظم انقلاب؛

نماز با شکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی اقامه شد

نماز با شکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی اقامه شد
نماز با شکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلی امام خمینی(ره) به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نماز با شکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور صبح امروز با حضور هزاران نفر از مردم مومن و روزه دار در مصلی امام خمینی(ره) به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه شد.

بر اساس این گزارش پس از تلاوت آیاتی جند از کلام الله مجید و تواشیح، آقای کریم موسوی از مادحین برجسته کشور به مدح و ثنای این روز عظیم پرداخت و در ادامه حاج محمود کریمی دقایقی به مداحی پرداخت و در قالب شعر بصیرت داشتن و ولایتمدار بودن مردم و مسؤولان را نقشه راه برای رسیدن به سعادت بیان کرد.

سپس در ادامه رهبر معظم انقلاب در جایگاه نماز حاضر شدند و مردم مومن و ولایتمدار حاضر نماز عید سعید را به ایشان اقامه کردند.

یادآور می شود رهبر معظم انقلاب در پایان نماز دو خطبه ایراد فرمودند که در آن این عید بزرگ را به امت اسلامی و ملت ایران تبریک عرض کردند و با درود به ارواح پاک شهدای واقعه ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ از خداوند درخواست کردند تا ملت ایران همچنان در راه پر افتخار شهدا ثابت قدم باقی بمانند.

ایشان در ادامه با تشکر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس افزودند: حضور قوی ملت ایران در این حرکت بزرگ تاثیر بسیاری در سیاستهای جهانی و اراده‌های دشمنان خواهد داشت به حدی که محاسبات آنان را دچار اخلال می‌کند./813/پ203/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات