۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۰۹۹۲۵
معاون آموزش حوزه استان ایلام:

پاسخ قاطع رهبری به نخست وزیر ژاپن نمونه کامل دیپلماسی انقلابی بود

پاسخ قاطع رهبری به نخست وزیر ژاپن نمونه کامل دیپلماسی انقلابی بود
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: باید مسؤولان دیپلماسی انقلابی را سرلوحه خود قرار داده و با اقتدار و مقاومت در برابر زیاده خواهی های غربی ها به ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: پیام رهبری به نخست وزیر ژاپن نمونه دیپلماسی انقلابی بود.

وی افزود: پاسخ قاطع رهبر فرزانه انقلاب بیانگر قدرت و اقتدار ایران اسلامی بود و ذات اصلی و خبیث آمریکا را آشکار ساخت.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: باید مسؤولان دیپلماسی انقلابی را سرلوحه خود قرار داده و با اقتدار و مقاومت در برابر زیاده خواهی های غربی ها به ایستند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: مقاومت تنها گزینه مقابله در مقابل استبکار و نظام سلطه است که نمونه عالی آن را باید در کلام و موضع گیری امام خامنه ای جستجو کرد.

وی ادامه داد: بد عهدی آمریکا و رفتارهای چندگانه دولتمردانش سبب شده تا سخنان آنها دیگر در جهان خریداری جز برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و رژیم صهیونیستی نداشته باشد.

این مدرس حوزه بیان داشت: آمریکا با اعمال ظالمانه ترین تحریم ها علیه ملت بزرگ ایران و تروریست خواندن آنها و گفتن آماده مذاکره بودن بدون هیچ پیش شرطی تنها متناقض بودن رفتار و عملکرد خود را برای جهانیان بیش از پیش آشکار می کند.

حجت الاسلام تقوایی ابراز کرد: خروج یکطرفه آمریکا از برجام و نیز منفعل بودن کشور های اروپایی بار دیگر کلام رهبری که فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستم را برای همه به اثبات رسانید.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران بارها ثابت کرده اند که عاشق دین و نظام اسلامی خود هستند و در این مسیر از جان و مال خود نیز گذشته اند و شهدا زیادی را تقدیم دین و انقلاب کرده اند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: تنها گزینه ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی و زورگویی نظام سلطه و استکبار جهانی مقاومت بوده و پیروز نهایی نیز همین ملت مومن و ولایتمدار ایران خواهد بود./879/پ210/ب1

جلال وحید نیا
ارسال نظرات