۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۱۱۶۶۲
استاد جامعةالمصطفی:

ایران با نابودی پهپاد آمریکایی بینی ترامپ را به خاک مالید + فیلم

ایران با نابودی پهپاد آمریکایی بینی ترامپ را به خاک مالید + فیلم
استاد جامعةالمصطفی گفت: ایران با نابودی پهپاد آمریکایی بینی ترامپ را به خاک مالید؛ ما از آیت‌الله خامنه‌ای برای حمایت از جبهه مقاومت تشکر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد امین استاد جامعةالمصطفی امروز در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت:‌ اگر بخواهیم یک بحث جدی در زمینه پایمال شدن حقوق بشر آمریکایی داشته باشیم این زمان زمان کوتاه اجازه آن را به ما نمی دهد.

وی افزود:‌ اعتلاف شوم آمریکایی که از 2014 آغاز خود را اعلان کرده تا به امروز بیش از 120 مرتبه غیر نظامی‌ها را مورد هدف قرار داده است، بنابر گزارشی که سازمان دیدبان بین المللی اعلام کرده هزاران مردم سوری تا به امروز فقط از بمباران آمریکایی‌ها شهید شدند. هزار نفر از این جمعیت اطفال و کودکان و 700 تن زن و ما بقی سالمندانی بودند که نمی توانستند از خود دفاع کنند.

استاد جامعة المصطفی درباره جنایات آمریکا ادامه داد:‌ سازمان جهانی تا به امروز قریب به 170 گور دسته جمعی کشف کردند و حدود 60 بیمارستان در این بمباران تخریب شده است و بیش از 25 مدرسه و یتیم خانه که اطفال و کودکان در آن زندگی می کردند در این بمباران‌ها تخریب شدند و کسانی که در این پناه گاه ها بودند از ترس داعش به این مکان‌ها پناه آورده بودند.

امین با بیان اینکه امروز محاصره‌های شدیدی در سوریه وجود دارد، عنوان کرد: این اقدامات اجازه نمی‌دهد کمکی به ملت سوری برسد اما ملت سوری با فرهنگ مقاومت در حال ایستادگی هستند.

وی با بیان اینکه جامعه سوریه بسیار درباره سقوط پهپاد آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران بسیار خوشحال هستند، گفت:‌ برای نابودی پهپاد آمریکایی باید به سپاه پاسداران تبریک گفت؛ با وجود اینکه ایران می توانست هواپیمای با سرنشین را بزند اما این کار را به خاطر اخلاق انسانی که دارد انجام نداد و با این اقدام بینی ترامپ را بر زمین مالید.

استاد جامعة المصطفی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت تعلیماتی است که از امام خمینی(ره) به یادگار باقی مانده است، ابراز کرد: امروز منطقه با همین فرهنگ در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

امین در پایان خاطرنشان کرد:‌ همه می دانند که جمهوری اسلامی ایران هرگز مستضعفان جهان را تنها نخواهد گذاشت که یکی از آنها کشور سوریه است. ما از حمایت‌های آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب تشکر می‌کنیم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات