ضرورت اجرای تبلیغ چهره به چهره در فضای مجازی
حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه خواهران و برادران نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت تبلیغ در زمینه فضای مجازی و اثرگذاری بر تبلیغ چهره به چهره پرداخت و بیان داشت: فضای مجازی که در جامعه وجود دارد از آن ناگزیر هستیم، با وجود اینکه منافعی دارد، آثار سوئی نیز دارد که بر روش تبلیغ چهره به چهره گذاشته است.
وی بر اهمیت تقویت تبلیغ در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: متناسب با فضای مجازی، از این امکان رسانه ای و سریع امر تبلیغ را باید توسعه داد.
حجت الاسلام امیدیان به تهدیدهای فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: فضای مجازی مکانی برای ایجاد القای شبهه و نابود کردن باورهای اخلاقی و انسانی شده است و توانسته به سرعت به حریم خصوصی افراد ورود پیدا کند.
وی در ادامه اظهار داشت: در مقابل از فضای مجازی به عنوان یک امکان رسانه ای می شود فعالیت های تبلیغی در قالب های مختلف همچون محاوره، سخنرانی مکتوب و صوت که قابل اجرا است، استفاده کرد.
عضو شورای حوزه علمیه لرستان ابراز داشت: از جمله روش های تبلیغی چهره به چهره را در فضای مجازی می توان اجرا ساخت و این امر با تشکیل گروه، کانال و گفت و گویی امکان پذیر است.
حجت الاسلام امیدیان بیان داشت: از لوازم ایجاد این طرح تبلیغ چهره به چهره در فضای مجازی این است که نیروهای فعال تبلیغی و انقلابی که بتوانند در این عرصه ها با استفاده از مهارت های تبلیغی ورود پیدا کنند را توانمند سازند.
وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید مجهز به ابزار فضای مجازی باشد و با تهیه متون متناسب با این فضا که بشود با استفاده از این امکان رسانه ای یک نوع از روش های تبلیغی که چهره به چهره است، استفاده کرد.
مؤسس حوزه های علمیه نورآباد خاطرنشان کرد: با وجود گسترش فضای مجازی و اهمیت تبلیغ در این فضا، تبلیغ چهره به چهره در فضای حقیقی همچنان کارکرد خود را دارد و از روش های اثرگذار و مفید است./9451/ت310/ب1