۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۷۸۲۶
امام جمعه ازنا:

کارهای جهادی به مردم معرفی شود

کارهای جهادی به مردم معرفی شود
امام جمعه ازنا بر ضرورت تبلیغ کارهای جهادی و معرفی به مردم تأکید کرد و گفت: برای بهره مندی از ظرفیت مردمی در توسعه کارهای جهادی باید اقدامات این گروه ها بازگو شود.

حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بر اهمیت کار جهادی تأکید کرد و بیان داشت: روحیه کار جهادی باید به ویژه بین نسل امروز جامعه تبیین شود.

وی انجام کار جهادی را موفق و اثرگذار دانست و افزود: باید در شناسایی و معرفی نیروهای جهادی بین نسل امروز تلاش کرد.

حجت الاسلام سپهنود ایمان به خدا، استقامت، احساس مسؤولیت و استفاده دو برابراز ظرفیت های مادی و معنوی را از شاخصه های مهم برای شناسایی نیروهای جهادی عنوان کرد.

وی خواستار تبلیغ هنرمندانه کارهای جهادی در معرفی به مردم شد و افزود: قدم برداشتن در راه پروردگار ظرفیت نامحدود ایجاد می کند.

امام جمعه ازنا در ادامه تأکید کرد: نخبه های علمی و نیروهای جهادی در کنار انجام فعالیت های جهادی، از انجام امور معنوی غفلت نکنند.

وی در ادامه عنوان داشت: نیروهای جهادی باید با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» را همگانی کنند.

حجت الاسلام سپهوند کار جهادی را به معنای استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های وجودی انسان در رفع مشکلات و پیشرفت در کارها عنوان و خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثر نیروهادی جهادی باید در جامعه بازگو شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات