۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۱۴۶۵
مادر شهیدان شاه‌آبادی:

طلاب در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن از باورهای دینی جامعه صیانت کنند

طلاب در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن از باورهای دینی جامعه صیانت کنند
مادر شهیدان شاه‌آبادی گفت: طلاب همچون شهدا مجاهدانه در میدان نبرد فرهنگی حاضر شوند و از فرهنگ و باورهای دینی جامعه صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زهرا همایونی مادر شهیدان شاه آبادی، امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید موسسه آموزش عالی رفیعةالمصطفی(س) که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: شهید علی شاه آبادی در سن 20 سالگی و شهید امیر شاه آبادی در سن 18 سالگی به دست رژیم بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه شهید علی شاه آبادی معلم بود و بسیار لباس روحانیت را دوست داشت، ادامه داد: بنده قبل از ولایت دو فرزندم خواب دیده بودم که آنان فدای اسلام می شوند.

همایونی با تاکید بر اینکه خواسته شهدا از طلاب این است که در خط امام و رهبری ثابت قدم باشند، ابراز کرد: شهدا با تمام آمال و آروزهایی که داشتند به ندای ولی زمان لبینک گفتند و در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و با نثار جان از انقلاب و ملت دفاع کردند.

مادر شهیدان شاه آبادی ادامه داد: امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان می طلبد جوانان بخصوص طلاب با تاسی از شهدا در مقابل هجمه های تبلیغاتی دشمن بایستند و با صیانت از فرهنگ و باورهای دینی جامعه به مقابله با دشمنان برخیزند.

وی با بیان اینکه طلاب گرامی با تبلیغ دین می توانند توطئه فرهنگی دشمنان را خنثی کنند، اظهار داشت: ما امروز شاهد طلاب و جوانان انقلابی هستیم که پرچم انقلاب را برافراشته نگاه داشته ‌اند.

همایونی تاکید کرد: طلاب اهتمام ویژه ای به خواندن وصیتنامه شهدا داشته باشند و به خواسته شهدا جامه عمل بپوشانند؛ مهمترین خواسته شهدا حفظ انقلاب و پشتیبانی از ولایت است.

مادر شهیدان شاه آبادی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما در عصر عین الیقین هستیم طلاب باید به گونه ای عمل کنند که مورد تایید شهدا و رهبری باشند و از خدمت به دین غفلت نکنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات