۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۲۱۷۳۳
حجت الاسلام ارزانی:

صحیفه سجادیه بهترین کتاب برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

صحیفه سجادیه بهترین کتاب برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است
رئیس‌ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین کتاب و راهبر همین کتاب صحیفه سجادیه است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ ارزانی در نهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد علیه‌السلام اظهار داشت: امام سجاد علیه‌السلام گام دوم نهضت عاشورا را آغاز کرد.

وی افزود: امسال هم‌زمان با برگزاری این کنگره عظیم در بندرعباس شاهد برگزاری آن در 30 کشور دیگر نیز هستیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پس از قرآن برترین کتاب در عرصه خودسازی و جامعه سازی صحیفه سجادیه است و دعاهای این کتاب می‌تواند راه را برای آینده باز کند.

وی اضافه کرد: در صحیفه سجادیه مباحث تمدنی و جامعه سازی موج می‌زند و این کتاب ارزشمند گفتارهای بسیار خوبی در این خصوص دارد.

حجت‌الاسلام ارزانی با بیان اینکه صحیفه سجادیه می‌تواند در تحقق گام دوم انقلاب مؤثر باشد اظهار داشت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین کتاب و راهبر می‌تواند همین کتاب صحیفه سجادیه باشد.

وی گفت: زبان امام سجاد زبان فطرت است و می‌تواند با همه ارتباط برقرار کند و کلام امام سجاد این‌گونه موجب نزدیکی قلوب افراد مختلف در ادیان و مذاهب گوناگون است.

حجت الاسلام ارزانی افزود: شش کتاب ارزشمند و نفیس که امروز در این کنگره رونمایی شد می‌تواند در ارتباط‌گیری رده‌های سنی مختلف با امام سجاد و کتاب ایشان مؤثر باشد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات