۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۲۲۰۲۸
رییس مرکز خدمات حوزه خبر داد؛

ارائه خدمات فرهنگی به خانواده حوزویان

ارائه خدمات فرهنگی به خانواده حوزویان
حجت الاسلام والمسلمین ربانی فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه دانست گفت: آن‌هایی که نقش بیشتری در انجام رسالت طلبگی دارند در بهره مندی از خدمات در اولویت باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه­ های علمیه، در دیدار با حضرت آیت الله وحید خراسانی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز خدمات پرداخت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت و اهداف حوزه است، گفت: بر اساس این رویکرد تلاش می‌کنیم آنهایی که نقش بیشتری در انجام وظیفه و رسالت طلبگی و حوزوی دارند در بهره‌مندی از خدمات در اولویت باشند.

رییس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: حمایت از طلاب مناطق محروم که ایثارگرانه در این مناطق خدمت می‌کنند از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات در راستای رویکرد هدفمندی خدمات است.

وی گفت: تکریم معمرین و از کارافتادگان که دیگر توان ندارند برای خدمت تلاش کنند از دیگر برنامه‌های مرکز خدمات است و برای همین منظور مدیران مراکز خدمات به صورت دوره‌ای با آنها دیدار می‌کنند و احوالشان را می‌پرسند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی بیان کرد: در تلاشیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ویژه خانواده‌های روحانیون، آنها حرفه‌ای را یاد بگیرند تا حداقل بتوانند هزینه‌های زندگی خود را کم کنند و به اقتصاد خانواده نیز کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها نقش مؤثری در انجام رسالت طلبگی روحانیون دارند، گفت: یکی از رویکردهای مهم مرکز خدمات ارائه خدمات فرهنگی ویژه خانواده‌ها است و به آنها توجه ویژه‌ای دارد.

رییس مرکز خدمات حوزه بیان کرد: برگزاری اردوهای خانوادگی با هدف تحکیم و تعالی بنیان خانواده، کارگاه‌های مشاوره ویژه زوج‌های جوان طلبه و همایش تلبس جهت آشنایی خانواده‌ها طلاب تازه تلبس با شرایط تعمم از دیگر برنامه‌های فرهنگی مرکز خدمات برای خانواده‌ها است./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات