۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۲۶۰۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش لازمه تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز است

همکاری حوزه و آموزش و پرورش لازمه تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز است
نماینده ولی فقیه در لرستان به رسالت حوزه و آموزش و پرورش در تربیت دینی نسل نو اشاره کرد و گفت: باید این همکاری ها در سایه روحیه جهادی و انقلابی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در همایش سالانه اعضای کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حوزه و آموزش و پرورش رسالت خطیری در تعلیم و تربیت نسلی انقلابی دارند.

وی بر ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نسلی انقلابی و کارآمد برای آینده نظام تأکید کرد و افزود: تعمیق بخشی به باورهای دینی و معارف اسلامی بین دانش آموزان امری ضروری است که نباید از آن غافل شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند، ادامه داد: باید نسلی مؤمن، مهذب و با استعداد و توانمند و متفکر پرورش داد که در آینده  کشور نقش آفرین باشند.

وی از دانش آموزان به عنوان امانت در دست معلمان یاد کرد و گفت: معلم، مربی پرورشی و مبلغ حوزه با همکاری و تعامل یکدیگر باید در تربیت دینی و اخلاقی نسل نو نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با تأکید بر اینکه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید هدفمند باشد، اظهار داشت: در سایه مدیریت جهادی و روحیه انقلابی باید برای رسیدن به هدف برنامه ریزی کرد.

وی به فعالیت اعضای کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه در زمینه تربیت دینی نسل نوجوان و جوان اشاره کرد و اذعان داشت: باید از ظرفیت های فضای مجازی استفاده کرد و با تبدیل تهدیدها به فرصت جلوی رواج آسیب های اجتماعی و هجمه های فرهنگی گرفته شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات