۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۳۴۴۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

شتاب علمی کشور نیازمند اعتماد به نخبگان جامعه است

شتاب علمی کشور نیازمند اعتماد به نخبگان جامعه است
حجت الاسلام مشایخ با تأکید بر این که نباید بگذاریم حرکت علمی کشور کند شود، گفت: ضرورت تسریع در حرکت علمی کشور بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل بالای نخبگان جوان است.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندرات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به دیدار روز گذشته نخبگان علمی کشور با  رهبر معظم انقلال اسلامی، پیشرفت علمی کشور را مرهون تلاش ها و مجاهدت نخبگان علمی کشور در عرصه های مختلف دانست.
 
وی با بیان این که امروز بهره گیری از ظرفیت نخبگان جوان کشور امری ضروری است، افزود: مسؤلان و مدیران کشور باید حمایت همه جانبه از نخبگان و استعدادهای علمی را مورد توجه جدی خود قرار دهند.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره این که برای پیشرفت کشور نیازمند بهره گیری صحیح از ظرفیت نخبگان جوان علمی در عرصه های مختلف هستیم، ادامه داد: نباید جوانان مستعد و نخبه کشور در حاشیه قرار گیرند بلکه باید از چنین ظرفیت های مهمی برای پیشرفت کشور بهره گرفته شود.
 
امام جمعه نوشهر با بیان این که نسل جوان امروز پرچم دار پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هستند، بیان داشت: اگر امروز کشور در عرصه های دفاعی و نظامی به چنین جایگاهی در جهان دست یافته به دلیل اعتماد به جوانان نخبه و انقلابی است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بالای نسل جوان در عرصه های مدیریتی کشور تاکید کردند، خاطرنشان کرد: اعتماد مسولان به نسل جوان باید بیشتر شود تا شاهد بکار گیری از این ظرفیت بالا در عرصه های مختلف کشور باشیم.
 
حجت الاسلام مشایخ با تأکید براین که نباید بگذاریم حرکت علمی کشور کند شود، افزود: ضرورت تسریع در حرکت علمی کشور بهره گیری از ظرفی و پتانسیل بالای نخبگان جوان است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حرکت‌های اثرگذار علمی کشور در سال‌های اخیر را مرهون حمایت‌های قاطع مقام معظم رهبری از نخبگان علمی دانست و تصریح کرد: امیدواریم سایر مسؤولان کشور نیز در جهت حمایت از جوانان نخبه کشور گام‌های مؤثرتری بردارند.
 
امام جمعه نوشهر با تأکید براین که امروز تنها راه پیشرفت کشور بهره گیری از ظرفیت‌های بومی است، خاطرنشان کرد: با نگاه به بیرون و وعده‌های تو خالی سایر کشور‌ها نمی‌تواند به پیشرفت کشور امیدوار بود.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که نخبگان علمی کشور دارای انگیزه و خودباوری بالایی هستند، ادامه داد: این خودباوری نتیجه سال‌ها حمایت و پیگیری‌های قاطع مقام معظم رهبری از نخبگان علمی و شرکت دانش بنیان است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
این فرمایش شما که باید به نخبگان اعتماد کرد درست است بروز و ظهور آن را در سپاه می بینیم که پیشرفت های غرور آفرین در صنایع دفاعی کشور رقم زدند
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
یکی از صایع مهم کشور که به استقلال بیش از پیش کشور منجر می شود صنعت خودرو است ای کاش در این زمینه تحولی اساسی با اعتماد به نخبگان داخلی روی دهد
2
0