۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۲۹۱۷۹
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

حوزه انقلابی در تداوم راه انقلاب رسالتی سنگین بر دوش دارد

حوزه انقلابی در تداوم راه انقلاب رسالتی سنگین بر دوش دارد
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت گفت: همانگونه که در شکل گیری انقلاب حوزه نقش آفرین بود، در تداوم راه انقلاب و مراقبت از حاکمیت ولایت فقیه نیز نقش بسزایی دارد.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه مهد انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت حوزه انقلابی افزود: حوزه علمیه امروز نیز رسالت خطیری در تداوم راه انقلاب و تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب بر دوش دارد و لازمه موفقیت در انجام این رسالت انقلابی ماندن است.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از حاکمیت اسلام امروز رسالت خطیر یک حوزه علمیه انقلابی است و حوزه در این راستا از ظرفیت عظیمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یک حوزه انقلابی باید طلبه انقلابی تربیت و پرورش دهد، اظهار داشت: باید طلاب را با اصول و مبانی انقلاب آشنا ساخت.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خاطرنشان کرد: باید در حوزه های علمیه طلابی انقلابی پرورش یابد که بتوانند در انجام رسالت تبلیغی و دینی خویش و دفاع از حاکمیت ولایت فقیه ایفای نقش کنند.

وی افزود: پرورش طلبه انقلابی و مراقبت از اندیشه طلاب، تلاش در جهت تحقق آرمان های انقلاب، بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب از رسالت های مهم حوزه انقلابی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات