۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۳۱۱۶۹

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران قم

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران قم
آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران با حضور مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و مدیر حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قم صبح امروز در سالن همایش های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار و حجت الاسلام تهرانی به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قم معرفی شد.

در این مراسم تودیع و معارفه، آیت الله محمود محمدی عراقی مسؤول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران، فاطمه علاسوند عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران و حجت الاسلام واحدی معاون امور استان های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوهران حضور داشتند.

حجت الاسلام واحدی در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان قم با اشاره به روایتی از امام علی(ع) گفت: امام علی می فرماید از سعات انسان آن است که بهترین کارهایی که در توانش است را برای اهل خیر و اهل علم انجام دهد.

معاون امور استان های حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: حجت الاسلام تهرانی بیش از سی سال سابقه تدریس در حوزه علمیه و بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه علمیه خواهران است بنابرین فردی مدیریت قم را به عهده گرفته که با حوزه علمیه خواهران به صورت کامل آشنا است.

وی با بیان این که مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان قمباید تغییر نگرش در حوزه علمیه قم را در دستور کار خود قرار دهد، اظهار کرد: امیداوریم حجت الاسلام تهرانی با تغییر در نگرش حوزه علمیه خواهران قم افق آینده حوزه علمیه خواهران را تغییر دهد و منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حوزه علمیه خواهران از جمله تربیت فیلسوف و حکیم را تحقق بخشد./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
مصطفی رستمی
ارسال نظرات