۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۳۱۱۹۶
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشان:

آیت الله نمازی شخصیتی ذوابعاد است

آیت الله نمازی شخصیتی ذوابعاد است
حجت الاسلام نوروززاده از آیت الله نمازی به عنوان شخصیتی ذوابعاد نام برد و گفت: آیت الله نمازی همواره مخالف جناحی شدن مساجد بوده است.
حجت‌الاسلام رحمت الله نوروززاده در حاشیه مراسم نکوداشت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: آیت‌الله نمازی شخصیتی ذوابعاد است که سخن گفتن در رابطه با شخصیت ایشان آسان نیست.

وی افزود: آیت الله نمازی عالمی بسیار متواضع و دلسوز روحانیان و ائمه جماعت است که همیشه تأکید دیدار با معمرین و ائمه جماعات سالخورده دارد.

حجت الاسلام نوروززاده همچنین آیت الله نمازی را بنیانگذار ستاد نماز در کاشان دانست و افزود: بعد از تشکیل ستاد نماز در تهران به دستور رهبر معظم انقلاب و هجرت آیت الله نمازی به کاشان یکی از مهم‌ترین اقداماتی که ایشان انجام داد تشکیل ستاد نماز بود که این ستاد از سال ۱۳۸۸ در کاشان فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشان گفت: تأکید ایشان بر اتفاق نظر بسیجیان و اتحاد هیئت امنای مساجد و کانون‌های فرهنگی و ائمه جماعات برای حل مشکلات مردم همواره مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به وحدت بخشی آیت‌الله نمازی گفت: همکاری و همدلی و دوری از تنش‌ها در رأس کار‌های امور مساجد بوده و هست و ایشان همواره مخالف جناحی شدن مساجد بوده و هستند.

حجت الاسلام نوروززاده همچنین آیت الله نمازی را پایه گذار تشکیلات جامعه روحانیت کاشان دانست و یادآور شد: حجج اسلام، احتشام، اسلامی تبار، بنی‌هاشمی، اعتمادی، فلاح، گلستانه، اکبرزاده، مکی، صنعت‌کار، اخوان، محمدنظر، بصیرتی، غزلاوی، بنایی و  شاه فضل اعضای جامعه روحانیت کاشان هستند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات