۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۶۳۱۲۰۵
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

ولایتمداری از ویژگی‌های برجسته آیت الله نمازی است

ولایتمداری از ویژگی‌های برجسته آیت الله نمازی است
آیت الله صفایی بوشهری ایمان و تقوا و اخلاق، انقلابی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های آیت الله نمازی دانست و گفت: ولایتمداری یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله نمازی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان که در سالن علامه فیض دانشگاه کاشان برگزار شد، گفت: عالمان بزرگ ستارگان پرفروغ و بی غروب هستند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم نکوداشت آیت الله نمازی ابراز کرد: از اینکه بزرگی از برزگان استان در این خطه دارالایمان حضور دارند و این چنین تأثیر گذار و محبوب مردم هستند سبب افتخار حوزویان و مردم استان بوشهر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایمان و تقوا و اخلاق، انقلابی بودن و مردمی بودن را از ویژگی‌های آیت الله نمازی دانست و اظهار داشت: آیت الله نمازی تابع تام و تمام، ولی فقیه است و ولایتمداری یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: نگاه ولایتمدارانه آیت الله نمازی همواره در تمامی رفتار‌های معظم له دیده می‌شود و تمامی رفتارش برگرفته از همین ویژگی است.

وی ادامه داد: آیت الله نمازی، زمانی که به امر ولایت قرار شد به کاشان عزیمت کند با تمام موقعیت و شرایطی که در قم  داشت، بدون درنگ پذیرفته و امر ولایت را تبعیت کرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تاریخ زندگی آیت الله نمازی تجلی اسلام ناب محمدی است، از مردم با بصیرت و قدردان کاشان و برگزار کنندگان مراسم نکوداشت تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم سه کتاب «فقیه مهاجر و مجاهد» شامل زندگی نامه آیت الله نمازی، «خطبه‌ها و نکته در موضوعات خانواده» و «ولایت فقیه و مبانی فقهی فقها» رونمایی شد و در حاشیه این مراسم نمایشگاه آثار علمی و فقهی آیت الله نمازی برگزار شد./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات