۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۶۳۲۱۵۲

۳۸ هزار خانوار در استان اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند

۳۸ هزار خانوار در استان اردبیل از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۳۸ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل هستند که از تمامی خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین دشتی اظهار داشت: هم اکنون 26 هزار و 530 خانوار در قالب 46 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند و بیش از 12 هزار خانوار نیز در قالب 34 هزار نفر از محل تبصره 14 هدفمندی یارانه‌ها از خدمات کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود 22 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: یکی از ضروری‌ترین برنامه‌های کمیته امداد پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین خانوار تحت حمایت است که همواره مورد توجه امدادگران استان اردبیل قرار دارد.

دشتی از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی مناسبی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و خانوارها و اقشار آسیب پذیر با هدف ارتقای سطح فکری و فرهنگی این قشر اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تاکید بر اینکه 28 هزار و 506 سالمند، تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: سالمندان تحت حمایت قادر به انجام کار و هیچ‌گونه فعالیتی نیستند که با ارائه خدمات درمانی و دارویی تلاش می‌شود.

وی اظهار کرد: با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی، علاوه بر شفاف‌سازی، کمک‌های خیران در اسرع وقت در بین فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود و نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #045*8877* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست فقرا و مستمندان استان اردبیل برسانند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات