۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۳۲۱۹۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم به افرادی رأی دهند که درد آشنا و از دل مردم باشند

مردم به افرادی رأی دهند که درد آشنا و از دل مردم باشند
نماینده ولی فقیه در مازندران، فرهنگ دینی را در انتخابات بسیار مؤثر دانست و گفت: کاندیدای در تراز انقلاب اسلامی باید سالم عمل و از بریز و بپاش به شدت پرهیز کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار، رییس حزب فداییان اسلام کشور بر ضرورت نقل صحیح تاریخ در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر تاریخ به درستی دانسته شود خیلی از اتفاقات قبلی که صورت گرقته نخواهد گرفت.
 
وی با اشاره به این که با اطلاع تاریخ می توان مردم را باور کرد، افزود: در موضوع توتال بعد از رفتن شرکت های خارجی خیلی ها گفتند ما نمی توانیم پالایشگاه را اداره کنیم که قرارگاه خاتم الانبیاء با ورود به این موضوع، پروژه را به نتیجه رساند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که باید مردم و قدرت آنها را شناخت و باور کرد، خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت مردم در بخش های مختلف به خوبی استفاده شود به طور حتم شاهد اتفاقات مثبتی در سطح کشور خواهیم بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم در انتخابات باید به افرادی رأی دهند که با درد مردم آشنا و از دل مردم باشند.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که کاندیداها باید برنامه های خود را مشخص و به مردم معرفی کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که در میدان رقابت انتخابات حضور یافته اند باید برنامه هایی را به مردم معرفی کنند که قابل اجرا باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به تلاش برخی ها برای ناامید کردن مردم اشاره کرد و گفت: این عده می کوشند به مردم بگویند ما نمی توانیم.
 
وی با تأکید براین که هر فردی که بر اساس احساس مسؤولیت خود وارد میدان می شود ارزشمند است، افزود: مهم ترین هدفی که در انتخابات باید مد نظر ما باشد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، فرهنگ دینی را در انتخابات بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: کاندیدای در تراز انقلاب اسلامی باید سالم عمل کند و از بریز و بپاش به شدت پرهیز کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات